• Den mentale barriere

    line
    At være undervægtig kan være et ligeså stort mentalt og fysisk problem som at være for tyk. Hvorfor er der ikke et forum og en side for os, der har svært ved at tage på i vægt?
    slider image
  • Kostplan til at tage på

    line
    At være undervægtig kan være et ligeså stort mentalt og fysisk problem som at være for tyk. Læs her hvad du kan spise for at tage på og komme til at se "normal" ud. Drop det klassiske med fløden og spis i stedet god og nærende mad.
    slider image
  • Plan til at vokse

    line
    For at du kan blive større og tage på i vægt er der to forhold der skal være på plads - det er din kost og en eller anden form for stimulering af dine muskler. For mit vedkommende er det styrketræning. Læs hvilke øvelser du skal tage for at stimulere din krop til vækst så du kan tage på.
    slider image

Tag på er skabt for at have et forum hvor undervægtige kan mødes og hjælpe hinanden til at tage på. Årsagerne kan være vidt forskellige – stofskifte, sygdom, for meget motion eller så simpelt at man ikke spiser nok og stimulerer musklerne til vækst.  Her kan du følge mig og mit mål om at blive større. At gå fra en højde på 180 og 56.5 kg.  – og forhåbentlig op på de 75 kg. – der er mit mål. Jeg har hverken for højt stofskifte eller syg – så jeg tror at årsagen til at jeg ikke tager på er for uregelmæssig kost. Men følg med her i hvad jeg gør og de råd jeg har til andre der gerne vil værre større. Om ikke andet kan du bruge det som inspiration. Det vigtigste råd kan jeg ligeså godt sige med det samme – det er vedholdenhed. Uanset hvordan du vil nå dit mål om at tage på, vil du kun nå det ved at være vedholdende og tro på det. At forsøge noget i 4 uger eller 6 måneder og derefter gå fuldstændig tilbage til samme vaner vil selvfølgelig også resultere i at du på et eller andet tidspunkt vil ende samme sted som du startede!

home title
line